.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استان گيلان 100 شهيد ترور دارد

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با بيان اينكه گيلان بيش از 100 شهيد ترور دارد، اظهار داشت: چهار نفر از اين تعداد جزو شهداي هفتم تير سال 60 هستند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين مجتبي اشجري، مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان، بعد از ظهر دیروز در جلسه يوم‌الله هفتم تير و سالگرد شهادت آيت‌الله بهشتي و 72 شهيد ديگر كوي سرچشمه تهران، با گراميداشت ياد و خاطره اين شهيدان، ايران را قرباني بزرگ تروريسم ناميد.
وي اظهار داشت: همواره وجود مردان بزرگي مانند شهيد بهشتي مانع از تحقق يافتن دسيسه‌هاي توطئه‌گران در داخل و خارج از نظام بوده و اين امر منجر به ضعف دشمنان و در نتيجه ترور شخصيت‌هاي برگزيده انقلاب اسلامي شده است.
اشجري بهشتي را از بزرگان انقلاب اسلامي ناميد و تصريح كرد: بزرگداشت هفتم تير فرصتي الهي است تا بتوانيم انديشه‌هاي والاي دكتر بهشتي و 72 تن از يارانش را تبيين كنيم.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با ارزيابي شخصيت بهشتي افزود: افكار بهشتي تبلوري از انديشه‌هاي كامل امام (ره) بود، بهشتي اتكا به خداوند را رمز ايستادگي و پايداري در مقابل انواع توطئه‌ها و توهين‌ها مي‌دانست.
وي با اشاره به حوادث 7 تير و رويدادهاي پس از انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: ترور افراد نخبه نشان دهنده ضعف و عقب‌نشيني در برابر قدرت نظام است.
اشجري، هوشياري مردم و اقتدار رهبري را مهم‌ترين دليل پايداري و ايستادگي نظام دانست و گفت: هوشياري مردم خشم و موضع‌گيري دشمنان درباره ترور شخصيت‌هاي بزرگ را افزايش داده و اگر چه دشمن نقشه‌هاي زيادي براي براندازي نظام طراحي كرده اما تعبير نشدن نيرنگ‌هاي آنها حاكي از عشق مردم به نظام، رهبري و آرمان‌هاي شهدا است.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با تاكيد بر برگزاري با شكوه مراسم گراميداشت شهداي 7 تير اظهار داشت: تبيين مواضع و انديشه‌هاي اين انسان‌هاي برجسته و توجه به نقش خواص در اين راستا ضروري است.
وي از تشكيل ستاد بزرگداشت شهداي 7 تير در مركز استان خبر داد و افزود: با پيگيري همه مسئولان برنامه‌هاي اين ستاد در شهرستان‌ها با هدايت فرمانداران اجرا مي‌شود.
اشجري از برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير با سخنراني دكتر غلامحسين الهام عضو حقوق‌دانان شوراي نگهبان در مهديه رشت خبر داد.
مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با بيان اينكه گيلان بيش از 100 شهيد ترور دارد، اظهار داشت: چهار نفر از اين تعداد جزو شهداي هفتم تير سال 60 هستند.
وي برگزاري مراسم گراميداشت شهيد سيف‌الله عبدالكريمي در لنگرود را از ديگر برنامه‌ها ذكر كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.